Puslapiai

2013 m. gegužės 2 d., ketvirtadienis

Peroksidas kilimams valyti

Man iki šiol labai nesisekė valyti kilimų dėmes. Kad ir kokią priemonę kilimui valyti nusipirkdavau,
beveik visada tekdavo nusivilti. Arba neišvalo, arba labai daug terlionės - reikia susitaisyti putas, jomis ištrinti kilimą, o jis tada sušlampa ir ilgai džiūsta. Tada reikia nešti kilimą lauk, laukti,kol išdžius, tada siurbliuoti ir t.t. Kadangi esu tinginė, man kilimų valymas visada yra kančia.
O valyti tenka dažnokai, nes namie ir šuo, ir katė - tuoj, žiūrėk, jau pripėduota purvinom letenom.
Bet štai - radau suintrigavusį patarimą apie tai, kaip paprastai išvalyti dėmes. Be abejo, tuoj išmėginau ant savo vieno seno kilimo. Na, galvoju, jei kas atsitiks, tai išmesiu tą kilimą be jokio širdies skausmo.
Ir koks džiaugsmas, kai senas kilimas atsigavo ir įsisenėjusios dėmės (net nežinau, nuo ko jos ten buvo atsiradusios) išnyko! Tad skubu pristatyti visiems tą stebuklingą priemonę - tai paprasčiausias vandenilio peroksidas!
VANDENILIO PEROKSIDO

Kaip išvaliau dėmes:
1.Švariai išsiurbliuojam kilimą.
2. Apipurškiam dėmę peroksidu (aš jį susipyliau į buteliuką su purkštuku, man taip patogiau. Tačiau galima tiesiog sumirkyti perokside skudurėlį ir gerai sudrėkinti dėmę.)
3. Palaukiam 5-10 minučių ir tada drėgnu skudurėliu trinam dėmę, kol ji išnyksta.
4. Jei iš pirmo karto nepavyksta, reikia procedūrą pakartoti.

Aš įsismaginusi vėliau apipurškiau visą kilimą - atsigavo spalvos, išnyko visokie kvapai. Kai kilimas išdžiūvo, vėl išsiurbliavau. Senas kilimas vėl kaip naujas!
Jokios chemijos, jokių putų. Valio.
Patarimai, kaip išvalyti dėmes iš kiliminės dangos




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą